Jag är glad...

Det är mycket som känns bra nu och det känns väldigt bra.

Jag har två dagar kvar att arbeta denna vecka. En mässa imorgon och två Gudstjänster på fredag. En hel del att öva, men det är bara att diciplinea sig och nöta till allt sitter.

Har idag haft kördag i Kyrkan. Vi gjorde mat tillsammans, kollade på Passion of the Christ och åt glass.

Tog mig ikväll också åter till S:t Andreas och deltog i kvällens Passionsgudstjänst. Tänk vad livet skulle kännas tomt utan möjlighet att fira Gudstjänst tycker jag.

När jag var i Stenkvista Kyrka i måndags bad vi en bön som jag tyckte var väldigt vacker och som hade ett personligt tilltal.

Herre, lär mig
Vänta- i förväntan
Tro- i djupaste smärsta
Hoppas- mitt i förtvivlan
Gå- rakt genom mörker
Glädjas- där ingen anledning tycks finnas
Tacka- för att Du kan göra allt detta möjligt!

So long!

/ Kim Baung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0