God morgon

Att sova är verkligen underbart. Några timmar av omedvetenhet. Tyvärr blev det dock bara 6 h sömn inatt eftersom det blev ungefär en timme Bengan Johansson igår för mycket (eller inte för mycket, men ungefär 1 h mer än vad jag tänkt från början). Mitt i natten kom jag också på att jag behövde skicka iväg en massa mail så sänggående vid 01.00 inatt och så upp nu 07.00 för att tvätta.

Nu sitter jag här och diggar Rhianna feat T.I.

"So live your life, instead of chasing that paper
 Just live your life, ain´t got no time for no haters"

Jag kan inte annat än gilla Rhianna som artist, hon är helt enkelt fantastisk.



Nu en dusch så att jag snart kan komma iväg till jobbet.


/Kim Baung

Kommentarer
Postat av: Ksenia

Och jag har också lyckats hitta rätt... Rihana minsann... Hon är bra, den tjejen. Visste inte att du diggade henne

2009-04-30 @ 08:21:04
URL: http://ksenix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0