För tillfället nöjd

En härlig arbetsdag är snart till ända och det är snart dags att försvinna in i drömmarnas värld.

Kören sjöng väldigt vackert i Temamässan, jag är verkligen stolt må jag lova.

Jag sitter och kollar igenom dagens bilder från kvällen i Tomas samt en hel del gamla bilder. En av bilderna ger en ganska bra bild av vad jag menar med naturligt i en ytlig mening. Hade saker och ting sett annorlunda ut i livet, hade verkligheten varit en annan hade jag inte dragit mig för att visa den. Men jag är för tillfället ganska nöjd med verkligheten och tänker och tänker inte låta en sak få förstöra alla andra.

En dag ska du dö, alla andra dagar ska du inte det

Det ska fan få bli mitt motto i livet. Lev livet fullt ut, varenda dag, varje stund. Tacka och var tacksam, be och du skall få. Ta ansvar för din framtid genom att ta ansvar för nuet. I slutänden ska det mycket till för att vi ska kunna skylla våra tillkortakommanden på någon annan. För i den stunden vi skyller ifrån oss släpper vi all makt... Och vem fan vill vara ett offer?

Vi är självförnekare...

Jag är glad...

Nu ska jag snart lägga ner internet och vila hjärnan en stund.

So long!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0