En varm kväll

Har precis varit iväg och shoppat något att äta eftersom skafferi och kyl var väldigt tomt vid hemkomst från jobbet.

Ska snart iväg på musikcafé, ser framemot det. Efter det blir det förhoppningsvis en varm och trevlig vårkväll.

Imorgon ska jag iväg tidigt till Nyköping på möte, ska bli trevligt att träffa styrelsen.

På söndag blir det först dop och sen härlig temamässa med alla konfirmander. Den duktiga kör jag leder har övat in ett nytt vackert stycke att framföra, jag ser verkligen med förväntan på det.

Idag var det löningsdag och det känns bra. Tyvärr har min stora räkningshög lyckats sno nästan halva min lön (och jag är inte en sån som beställer en massa dyra saker). Skit samma, det är faktiskt skönt att få betala ibland. Och som vi pratade om på jobbet idag om människor som uppskattar pengar för mycket. Saga slog huvudet på spiken med sin reflektion om människor som jobbar så mycket för att dra in en massa pengar för att kunna hålla en viss fasad, sådana kan lika gärna spela sin roll på teater.

Förhoppningsvis får jag möta två av mina favoritmänniskor ikväll...

So long!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0