En härlig dag

Vaknade imorse efter att ha drömt önskansvärda drömmar, dock med panik vilket (eftersom man ska det det bästa i allt) resulterade i att jag snabbt gick upp och tog mig till jobbet.

Väl på jobbet var det bara att fortsätta hetsträningen inför kvällens passionsandakt i Stenkvista Kyrka. Övning ger verkligen resultat och jag är vldigt nöjd med resultatet och prestationen ikväll.

Ute i Stenkvista fann jag också en Frälsarkrans så att istället för att vänta på den jag beställt lånade jag en peng av Katrin (eftersom jag glömt mina pengar hemma) och fick med mig en hem:)

Nu har jag precis hunnit stryka lite.

Jag saknar min älskling!!

Imorgon är det tidig morgon och orgel och pianolektion med Staffi, träna, träna, träna!

Ssedan mässa och Ungdomsgrupp.

På kvällen kl. 19.00 imorgon ska jag sjunga i S:t Andreas Kyrka på passionsandakten. Danskonfirmanderna ska göra det som dem gör bäst; dansa och jag får stå för sången.

Kom dit vettja!

Herrens frid!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0