En bra dag

Nu slår klockan midnatt om bara en liten stund. Ser jag tillbaks på dagen så ser jag att jag hunnit med en hel del här hemma. Nästan all disk är borta, det är ganska städat och fint.

Jag var nyss ute på en promenad. Det var himla skönt. Jag tycker att det är fantastiskt att vara ute och gå med lovsång i öronen och fästa alla mina tankar på Jesus en stund. Mina egna problem ter sig inte lika stora och svåra när jag fokuserar på min Herre.

Nu sitter jag återigen och lyssnar på Bengt Johansson och blir uppfylld. Samtidigt ler jag åt mina nya fina glas. Min materiella ådra är sprängfylld idag. 

Imorgon är det läger med Kloster församling, det ser jag framemot.

På måndag är det dags för studioinspelning, det känns väldigt gott.

"You are living far away from me, but how I wish that you could see
 All the goodwill living in me"
/Kim Baung 2009

Nu ska jag snart kvarta. Bara en sång till av Bengan, en sång några gånger till möjligtvis, men sedan ska jag sova.

/Kim Baung
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0