Dagen efter

Jag erinrar mig själv att jag haft samma överskrift vid något tidigare tillfälle, men idag är verkligen Dagen Efter.

Det blev långt och länge igår och jag lyckas som vanligt när det är fest tala alldelles för högt om vád jag tycker om folk. Jag kallade en kvinna vid mitt bord något väldigt opassande och fick skämmas och skäms fortfarande. Jag får tacka min lyckliga stjärna för att jag inte fick pisk.

Jag sitter i mitt vardagsrum och den underbart vackra dagen utanför letar sig in i form av en massa solstrålar.

Idag ska nog jag och J slutföra projektet att städa lite här hemma, J är så snäll som hjälper till. Just nu ligger hon och sover och stör sig säkert en hel del på att datorn min låter sådant.

Annars är jag ledig idag...

Och trött...

So long!

/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0