Återupprättad

Det har varit tyst ett tag nu här på bloggen men nu ska jag iaf försöka skriva ner något.

Denna helg har jag varit på läger tillsammans med Fors församlings konfirmander, det har varit alldelles för lite sömn, men ändå väldigt trevligt. Vi hade en himla mysig mässa igår då vi sjung min nya favoritpsalm som sedan igår suttit ganska konstant på (eller i?) min hjärna.

Tim vår präst höll en fantastisk predikan som träffade mig rakt i hjärtat, vilket jag verkligen uppskattade.

Har nu kommit hem och har den senaste timmen suttit och kollat på intervjuklipp med Carolina Gynning. Hon är så härligt utflippad, energisk och glad. Jag skrattar och blir glad.

Imorgon är jag ledig fram till 16.00 och jag ska försöka passa på och städa hela lägenheten och göra fint.

Ska snart iväg och lyssna på en konsert i Fors Kyrka, Mats Stenlund dirigerar.

Jag kommer nog att somna ganska gott ikväll.

I torsdags sjung min (Fors församlings) kära Ungdomskör i S:t Andreas Kyrka och jag lägger därför upp ett par bilder på dem.





Nu, iväg!


förlåt...


/Kim Baung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0